Joga

Joga je fizična, mentalna in duhovna disciplina, s katero želimo doseči stanje umirjenosti uma z namenom izkusiti svoje bistvo. V centru AJURJOGA vadimo hatha jogo, ki vključuje asane - jogijske položaje, pranajame - dihalne tehnike, sproščanje in meditacijo. Tovrstna vadba joge je celostna, zato z njo ohranjamo zdravo hrbtenico, uravnavamo delovanje hormonskega sistema ter sproščamo telo in um. Vadba joge ima vpliv na srčno-žilni, limfni, živčni, dihalni, mišično-skeletni in prebavni sistem ter na um, kateri postane osredotočen in umirjen. Na vadbi se poudarja natančnost, pravilna izvedba in varnost, usklajenost dihanja in gibanja ter zavedanje notranjih občutkov. Izvajajo se sledeči tečaji joge:

  • Tradicionalna joga - Sivananda joga - za fleksibilnost, moč in vitalnost telesa ter umirjen um. Je ena izmed najstarejših in najbolj razširjenih zvrsti joge na svetu.
  • Ajurvedska vata, pitta, kapha joga - tri različne vadbe joge, ki učinkujejo na našo edinstveno umsko telesno konstitucijo ali neravnovesje vata, pitta ali kapha doše. Vadba joge je osnovana na ajurvedskih principih in ima tako terapevtske učinke. To je prva tovrstna vadba joge v Sloveniji.
  • Joga za starejše - vadba je prilagojena potrebam starejših, je bolj počasna, uporabljajo se pripomočki za lažje izvajanje jogijskih položajev.
  • Program terapevtske joge - individualno sestavljen program joge na podlagi določitve stanja doše vata, pitta in kapha.  Program je oblikovan na podlagi edinstvene umsko telesne konstitucije ter trenutnega neravnovesja. Izbrane jogijske vaje, dihalne tehnike in meditacije učinkujejo na edinstveno stanje uma, doše, kanalov, tkiv, organov in principa agni.

Tečaji joge so primerni za osebe vseh starostnih skupin, tako za ženske kot moške, ne glede na začetno predznanje ali fleksibilnost telesa. Center AJURJOGA je opremljen z naravnimi materiali in opremo. Na razpolago so kocke, trakovi, blazine in pene, s kateri si pomagamo do pravilne in intenzivne izvedbe jogijskih položajev.

Tečaji joge, Ljubljana Šiška

Tradicionalna joga poteka po sistemu Sivananda joga in je ena izmed najstarejših in najbolj razširjenih zvrsti joge na svetu. Vadba tradicionalne joge vsebuje sledeče elemente: začetno sproščanje, dihalne vaje - pranajame, sekvenco pozdrav soncu, izbrane jogijske položaje - asane ter se zaključi z daljšim vodenim sproščanjem - joga nidra, ki omogoči sprostitev na fizičnem, mentalnem in duševnem nivoju.

Na vadbi tradicionalne joge se poudarja pravilna in natančna izvedba, zadrževanje in zavedanje jogijskih položajev, zavedanje diha in stanja uma. Pri vadbi se uporabljajo pripomočki kot so trakovi, kocke, blazine in stoli, kateri pripomorejo k pravilni, globlji in varni vadbi tradicionalne joge.

Vadba tradicionalne joge je primerna za začetnike joge kot tudi za poznavalce joge, ki želijo nadgraditi znanje iz tehnik pravilne in natančne izvedbe jogijskih položajev, dihalnih vaj, odmika čutil v notranjost in koncentracije, ki vodi v meditacijo, kot tudi teoretično spoznati filozofijo raja joge.

Vadba joge se izvaja v treh težavnostnih stopnjah:

  • Tradicionalna joga 1 - osnovna vadba joge - primerna je za vse, ki se prvič srečujejo z jogo ali za tiste, ki želijo obnoviti osnove pravilne in natančne izvedbe izbranih jogijskih položajev in dihalnih vaj. Vadba je razdeljena na prvi semester 1-1 in drugi semester 1-2,
  • Tradicionalna joga 2 - zahtevna vadba joge - primerna je za vse, ki so vsaj eno leto obiskovali tradicionalno jogo 1 in želijo napredovati v tehnikah bolj zahtevnih jogiskih položajev in dihalnih vaj,
  • Tradicionalna joga 3 - vadba subtilnih tehnik joge - primerna je za vse, ki so vsaj eno leto obiskovali tradicionalno jogo 1 in želijo praktično spoznati subtilne tehnike joge, s katerimi preusmerjamo zaznavo petih čutil v notranjost, vadimo koncentracijo, ki vodi v meditacijo ter tudi teoretično spoznati filozofijo raja joge. Skupina bo oblikovana naknadno.

Vadba tradicionalne joge 1 in 2 traja 105 min, tradicionalne joge 3 traja 60 min.

Ajurvedska vata joga se osredotoča na umirjanje razpršenega uma, sproščanje ter ogrevanje telesa. Izvajajo se izbrani jogijski položaji - asane in dihalne tehnike - pranajame, ki najbolj ugodno vplivajo na uravnavanje vata doše. Asane se izvajajo natančno, počasi, z veliko mero osredotočenosti in grajenjem občutka prizemljenosti. Izvajajo se tudi obnovitvene asane, ki intenzivno pomirjajo in dvigujejo nivo energije. Vadba joge se zaključi z daljšim vodenim sproščanjem - joga nidra, ki omogoči sprostitev na fizičnem, mentalnem in duševnem nivoju.

Pri vadbi se uporabljajo pripomočki kot so trakovi, kocke, blazine in stoli, kateri pripomorejo k pravilni, globlji in varni vadbi joge.

Ajurvedska joga vata je primerna za osebe s konstitucijo vata ali ob neravnovesjih vata doše:

  • anksioznost
  • stres
  • pomanjkanje energije
  • nespečnost
  • hiperaktivnost
  • mrzle roke in noge
  • zaprtje
  • težave z debelim črevesjem
  • hujšanje
  • osteoporoza
  • druga neravnovesja vata doše

Na vadbi se poudarja pravilna izvedba, varnost in jasna razlaga. Skupina je majhna, kar omogoča individualne korekcije. Vadba je primerna tudi za začetnike.

Testiranje ajurvedske konstitucije in neravnovesja je ob nakupu pet mesečne karte za terapevtsko ajurvedsko vadbo joge brezplačno.

Vadba traja 105 minut.

Ajurvedska pitta joga se osredotoča na hlajenje in umirjanje telesa in uma. Izvajajo se izbrani jogijski položaji - asane in dihalne tehnike - pranajame, ki najbolj ugodno vplivajo na uravnavanje pitta doše. Asane se izvajajo počasi, z veliko mero ne-tekmovalnosti in ne-kritičnosti. Vadba se zaključi z daljšim vodenim sproščanjem - joga nidra, ki omogoči sprostitev na fizičnem, mentalnem in duševnem nivoju.

Pri vadbi se uporabljajo pripomočki kot so trakovi, kocke, blazine in stoli, kateri pripomorejo k pravilni, globlji in varni vadbi joge.

Ajurvedska joga pitta je primerna za osebe s konstitucijo pitta ali ob neravnovesjih pitta doše:

  • vnetja
  • obilne in boleče menstruacije
  • vročinski oblivi
  • povečana kislina
  • težave z jetri in vranico
  • težave s tankim črevesjem
  • vnetne težave s kožo
  • druga neravnovesja pitta doše

Na vadbi se poudarja pravilna izvedba, varnost in jasna razlaga. Skupina je majhna, kar omogoča individualne korekcije. Vadba joge je primerna tudi za začetnike.

Testiranje ajurvedske konstitucije in neravnovesja je ob nakupu pet mesečne karte za terapevtsko ajurvedsko vadbo joge brezplačno.

Vadba traja 105 minut.

Ajurvedska kapha joga je dinamična in ogreva telo. Vadba se zvezno povezuje - vinyasa in tako spodbuja delovanje vseh funkcij telesa, še posebej cirkulacije in dihalnega sistema. Izvajajo se tudi statični izbrani jogijski položaji - asane in dihalne tehnike - pranajame, ki najbolj ugodno vplivajo na uravnavanje kapha doše. Vadba se zaključi z aktivnim sproščanjem, ki omogoči sprostitev na fizičnem, mentalnem in duševnem nivoju.

Pri statičnih asanah se uporabljajo pripomočki kot so trakovi, kocke, blazine in stoli, kateri pripomorejo k pravilni, globlji in varni vadbi joge.

Ajurvedska joga kapha je primerna za osebe s konstitucijo kapha ali neravnovesjem kapha doše:

  • prekomerna teža
  • počasen metabolizem
  • zastajanje limfe ali vode
  • pogosti prehladi, povečana sluz in kašelj
  • diabetes
  • povečan holesterol
  • druga neravnovesja kapha doše

Na vadbi se poudarja pravilna izvedba, varnost in jasna razlaga. Skupina je majhna, kar omogoča individualne korekcije. Vadba joge je primerna tudi za začetnike.

Testiranje ajurvedske konstitucije in neravnovesja je ob nakupu pet mesečne karte za terapevtsko ajurvedsko vadbo joge brezplačno.

Vadba traja 105 minut.

Joga za starejše se izvaja počasi in natančno. Z uporabo pripomočkov kot so trakovi, kocke, blazine in stoli si pomagamo pri pravilni, globlji in varni vadbi joge ter z njimi obidemo morebitne telesne omejitve.

Velik poudarek se daje razgibavanju vseh sklepov in hrbtenice ter vajam, ki uravnavajo delovanje živčnega, dihalnega in prebavnega sistema. Na vadbi se vedno izvaja dihalne vaje, s katerimi se ponovno naučimo pravilnega dihanja. Vadba se zaključi z daljšim vodenim sproščanjem - joga nidra, ki omogoči sprostitev na fizičnem, mentalnem in duševnem nivoju.

Vadba joge je primerna za:

  • starejše
  • začetnike
  • vse, ki želijo manj intenzivno, a še vedno učinkovito vadbo joge

Na vadbi se poudarja pravilna izvedba, varnost in jasna razlaga. Skupina je majhna, kar omogoča individualne korekcije.

Vadba traja 90 minut.

Joga jutro je jutranja vadba, namenjena vsem, ki si želijo pred pričetkom delovnika fizično in mentalno pripraviti na vsakodnevne izzive in stres. Kadar pričnemo dan osredotočeni in v lastni energiji, lažje krmarimo med številnimi zahtevami poslovnega, študijskega ali domačega okolja.

Vadba je lažja, dinamična, vključuje dihalne vaje in je primerna za začetnike kot tudi za poznavalce joge. Izvajajo se tudi izbrani statični položaji, pri katerih se uporabljajo pripomočki kot so trakovi, kocke, blazine in stoli. Na ta način pomagamo pri pravilni, globlji in varni vadbi joge ter z njimi obidemo morebitne telesne omejitve.

Vadba joge je primerna za:

  • začetnike
  • vse, ki želijo manj intenzivno, a še vedno učinkovito vadbo joge

Na vadbi se poudarja pravilna izvedba, varnost in jasna razlaga. Skupina je majhna, kar omogoča individualne korekcije.

Vadba traja 75 minut.

Individualni program ajurvedske terapevtske joge se izdela na podlagi ajurvedskega pregleda in vključuje program jogijski vaj, dihalnih tehnik in meditacij, ki ciljno učinkujejo na individualno stanje uma, moč prebavnega ognja, vata, pitta in kapha došo, kanale, tkiva in organe. Program je terapevtske narave.

Vadeči se nauči pravilne izvedbe priporočenih tehnik in vadi v okviru individualnih ur joge.

Individualna joga se lahko izvede tudi v angleškem jeziku.

Urnik

JOGA V POLETNEM ČASU BO POTEKALA od 5. julija do 30. avgusta 2017, in sicer vsako sredo ob 19:00 uri. Za prijavo pišite na info@ajurjoga.si

Z vsemi programi jogijske vadbe ponovno pričnemo 4. septembra 2017.

Sreda
 


 
 

19:00 - 20:30 Poletna joga

Cenik

Napotki za vadbo joge

  • Joga podlogo, ki je osebni predmet, prinesemo s seboj.
  • Smo točni. Na vadbo prihajamo vsaj 10 minut pred začetkom, tako da imamo dovolj časa za pripravo. Če zamudimo, počakamo pred dvorano in vstopimo šele, ko se začetno sproščanje zaključi.
  • Ugasnemo mobilne telefone.
  • Pred pričetkom vadbe joge smo v tišini, gremo na mesto, kjer bomo vadili in se leže sproščamo.
  • Vadimo v udobnih oblačilih ter bosi.
  • Močni vonji lahko motijo ostale vadeče, zato vedno poskrbimo za čistost telesa ter ne uporabljamo močnih parfumov in dišav.
  • Vadimo na prazen želodec, kar pomeni, da obilnejše hrane ne užijemo vsaj dve do tri ure pred vadbo.
  • Med vadbo ne pijemo tekočin, po vadbi pa si lahko privoščimo vodo ali zeliščni čaj.
  • Med vadbo se ne primerjamo z ostalimi vadečimi, ne tekmujemo, vadimo zase, poslušamo svoje telo in navodila učiteljice.
  • S seboj lahko prinesemo odejo, katera nas bo grela pri končnem sproščanju.

Prijava na tečaj joge

Na tečaj joge se lahko prijavite preko telefona ali elektronske pošte.
+ 386 (0)40 613 963 pokličite od ponedeljka do petka, od 09:00 do 17:00 ure.
info@ajurjoga.si